Brever verkoopt en plaatst diverse energietechnieken (Airco’s, zonnepanelen, laadpalen,….) bij zowel particulieren als bedrijven.
Ons team is momenteel nog op zoek naar een enthousiaste, administratief medewerker!
– Je staat in voor de administratieve ondersteuning van ons salesteam (verdeling leads en registratie deals) en ons uitvoerend team (inplannen werven)
– Je staat in voor het opvolgen van onze website (bvb up to date houden aanbod producten), je gaat daarnaast ook zelf op zoek naar nieuwe opportuniteiten
– Je denkt mee na over acties om de zichtbaarheid van ons bedrijf te vergroten en om het bedrijf als aantrekkelijke werkgever te profileren.
– Je zet mee je schouders onder algemene marketingactiviteiten, zoals teambuilding, dag van de klant en woonbeurzen
– Je overlegt met het salesteam, de projectopvolgers en de communicatieverantwoordelijke, daarnaast rapporteer je aan de zaakvoerder
Profiel
– Je bent creatief, bent positief ingesteld en kan goed zelfstandig werken
– Je hebt interesse in zowel marketing als sales
– Je hebt kennis van of bent bereid om bij te leren over onze producten
– Je beheerst diverse computerprogramma’s
– Extra pluspunten: je hebt kennis van WordPress en/of Google ads